Dag 13 - Detta ångrar jag

Det finns faktiskt ingen som jag ångrar...

Eller jo om jag måste ångra något så är det väll
att jag inte valde så att jag kom i 9b från början ;)

För nu är allt bra och hade jag då fått göra om någon
så kanske jag inte hade hamnat här jag är idag.


Visst ångrar jag att Batman dog och att jag inte vaknade
när dem som skadade Batman kom så att Batman inte hade dött
men då hade jag inte fått Bella.
Det är ett hemskt sätt att bli av med en häst på!
Men hade han inte dött så hade jag aldrig träffat min ängel Bella.
Hoppas ni förstår vad jag menar så att ni inte misstolkar!

Så nej finns inget som jag verkligen ångrar.

Pussen<3


Kommentarer
Hanna Bruno

vad hände med din häst som dog? :(

2011-03-23 @ 16:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0