Dag 2 - Varför jag började blogga

Hm... låt mig tänka... ;)

Jag vet faktiskt inte, eller jo jag hade en blogg
på bilddagboken (Soclog heter det) men tröttnade
ganska fort på det systemet att alla bilder man la upp
kom upp på bilddagboken och tvärt om.

Så då när jag fick reda på att väldigt många kompisar hade
blogg på blogg.se så bara fixade jag det med ;)
Har ju fortfarande inte hunnit komma till rätta (ingen bloggheader tex)
men tycker att det går helt okej för mig här på Blogg.se

Jag tycker också att det är väldigt skönt/roligt att skriva ut här på bloggen
så fort det hänt något och låta folk veta vad som händer i mitt liv.

Redan som lite älskade jag att skriva och skulle faktiskt kunna tänka
mig att bli författare eller att skriva på en tidning.
Så det är väll därför jag skriver här.
När jag hunnit "bekanta" mig med er läsare och känner mig bekväm i att
skriva lite mer personliga saker kommer det komma upp.
Kommer tillexempel lägga ut delar av min dekare som jag skriver på fritiden om
ni skulle vilja det.

Också för att det är så roligt att vara med i tävlingar, och det måste ju ni också tycka??
Och det är så mycket lättare att vara med om man har blogg.
Plus att om ni nu eller i framtiden vill så kommer jag ha tävlingar.

Pussen<3


Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

Jag tycker att du ska börja med mera tävlingar ! det skulle vara kul ;)

M.V.H din Syster :) <3

2011-03-12 @ 16:09:00
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

jag tycker att du verkligen ska skriva din deckare här på bloggen för jag tycker att den e riktigt bra hittills ;) <3 :D

2011-03-12 @ 16:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0