Hallå! :D

Nu har äntligen (höhö skoja bara) Jenny åkt ;P
Jenny och Erika följde nämligen med mig hem :D

Klockan 4 gick jag och mötte Olivia :D :D <33
Och sedan vid 5 gick vi och lämnade Erika vid
bussen, väl hemma igen tittade vi på massa massa
massa kort från när jag var liten xD
Lite konstigt det där men på mer än hälften av alla kort
så är jag naken xD Hihi ... (A)
Skall ta kort och ladda upp några gulliga (ej nakna kort)
på mig när jag är liten, lite senare :)

Sedan beställde vi pizza, och sen tittade vi på 13 snart 30 ^^
Olivia gick hem till "sig" vid 8 kanske ?

Så nu är det lugnt och skönt ;)

Kommer bilder från dagen:
Malin och pappa, är såå snygga...
Malin och pappa är såå snygga...
Woho matte -.-
Iii Pizza (A) <3
Jenny tyckte det var (Y)
Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0