Kommentera nu vad ni tycker!!!

Okej, detta är min idé:
Jag skriver om en kändis (vilken som hälst)
som lever eller är död.
Fast det får inte vara någon helt konstig som
jag tror att ingen har hört talas om.

Sen är det här jag behöver eran hjälp nu, Om ni
tycker att det låter som en rolig idé så får ni ju lova
att kommentera vem ni tror att det är!

Plus att jag vet inte om jag skall skriva några personer som
ni har att välja på...

Tex så här:
Kvinna, 23år, föddes i Texas, hon är skådespelare och popsångare.
Hon har varit med i filmen Fullt hus (tillsammans med tex Taylor Lautner)
och i filmen A Cinderella Story.

Är det:

1. Britney Spears
2. Selena Gomez
3. Hilary Duff

Eller skall jag inte skriva olika alternativ utan bara mer info så ni kan gissa lättare ?


Tack på för hand :)

Ps. Den som vinner vinner en länk till sin blogg, eller om den inte har blogg
bara äran att ha varit bäst.  :) D.s

Pussen<3




Kommentarer
mikkis

2. Selena Gomez! As lätt.

2011-03-02 @ 20:03:45
lena

3.Hilary duff ? ;)

2011-03-02 @ 20:51:40
Anonym

+ du borde göra det ;)

det är ju roligt ! ;)

så fortsätt med det :D <3

2011-03-02 @ 20:52:26
Din syster som inte heter Ida elr Lena :D

1. Selena Gomez ;D lätt som en plätt ;)

2011-03-02 @ 21:42:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0