Ska gör såhär

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Varför jag började blogga
Dag 3 - Mina djur
Dag 4 - Mitt favorit ställe på hela jorden
Dag 5 - Ett nytaget foto på mig själv och 15 fakta om mig själv
Dag 6 - Vad är kärlek?
Dag 7 - Något som gjort mig stolt de senaste dagarna
Dag 8 - En dålig vana jag har
Dag 9 - Min tro
Dag 10 - Den här veckan
Dag 11 - Mitt favoritminne
Dag 12 - Min favoritfödelsedag
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Min favoritidol och varför
Dag 15 – Den här månaden
Dag 16 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 17 - Ett foto på en plats jag varit på
Dag 18 - Det här får mig att må bättre
Dag 19 - Det här får mig att gråta
Dag 20 - Mina rädslor
Dag 21 - Det här saknar jag
Dag 22 – Ett foto på mig och min familj
Dag 24 - Planer/drömmar/mål jag har
Dag 25 - Smeknamn jag har och varför
Dag 26 - Det här upprör mig
Dag 23 - Ett foto på något som gör mig lycklig
Dag 27 - Min favorittid på året?
Dag 28 - Mitt favoritplagg?
Dag 29 - Ett foto på mig från förra året och ett från nu. Hur har jag förändrats?
Dag 30 - En hälsning till mina underbara vänner
Börjar idag :)

Pussen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0