Snart så

Hejhej :)

Förlåt att jag inte bloggade igår men hade ingen tid över alls.

Gick upp 09:00 och sedan åkte jag mamma, Ida och Alex
och handlade.
Köpte lite saker till Julia, och sedan ett par Jeans och ett par
skor till mig(kommer bilder sedan)
Köpte även två filmer (skriver om dem sedan)

Och sedan handlade vi mat ^^

När jag kom hem kom Jenny till mig :D
Jag sminkade och tog Massa Sjukt Fina kort på henne och Malin!!!
Kommer ladda upp dem senare.
Blev sjukt nöjd och till och med pappa tyckte dem blev toppen (Y)

Om några minuter kommer mormor och morfar på Malin och Alex kalas
och sedan efter det klockan halv 4 kommer Peter och Petra med barn och
kanske Julia.
Det får vi helt enkelt se.

Därför kommer uppdateringen vara kass idag med, men ska försöka :)

Nu ska jag springa ut och ge hästarna mat så Byebye! :D

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0