All of the beautiful people

Dagen idag var... okej :)

Matte nationella på förmiddagen som gick
dåligt -.- Känns det som iallafall, får la se hur det gick...

På måndag blir det att göra det matte nationella provet som
jag missade när jag var sjuk och sedan är det bara ett muntligt
matte nationellt prov klart och sedan är skiten äntligen slut :D

Lista på vad som händer denna veckan:

Idag:
  • Plugga hemkunskap, skriva recensioner både här på bloggen
och som läxa och plugga Engelska

  • Städa och sedan se på film :)
Torsdag:
  • Fixa inför på fredag .... sedan förhoppningsvis rida om det inte är
lika hemskt väder som det är idag. Annars inget ;)

Fredag:

  • Skojfoto i skolan (säger inte vad jag är utan får ni se sedan ;)
  • Sedan får vi väll se om det händer något annat roligt... ;P
Fredag, lördag eller söndag ska Jag , Terese och kanske Jenny åka och bada ;)
Får även se om vi tar en film kväll :)

Pussen<3
Jag och Bella, Ida och Rullan och Malin som håller i Rullan :) <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0