Dagens 04/05-11

Orkade inte skriva igår så skriver nu vad jag gjorde
med hästarna igår :)

Gick ut med Pappa runt halv 3.
Jag borstade Bella och pappa borstade Rullan och vid klockan 3
kom Anders (hovslagaren)

Jag tog in Bella i stallet och så började han fixa, så nu har Bella
fina nya skor fram och han har fixat hovarna bak.
Toppen(Y)
Igår var hon ännu duktigare än första gången så allt gick toppen :D

Efter det fick dem mat ute i hagen undertiden som jag, Ida och hennes
kompis gosade med dem :)

Runt 8 kanske, gick jag ut och gick med Belle över cavaletti (bara i hagen)
Skrittade över massa gånger innan jag sedan höjde en utav cavalettibommarna
och skrittade över det några gånger.

Fixade sedan mer mellanrum och travade med henne över dem några gånger :)

Och sedan fick hon gå till Rullan igen ;P

Runt 10 gick jag och Pappa ut och gav hästarna mat och tog på Bella täcke.

Så ja det var allt som jag gjorde med hästarna igår :)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0