Dagens 05/05-11

Idag blev det liknande som igår, gick med henne över
massa cavaletti och höjde sedan varannan med kanske
15 cm.

Idag gick det bättre än igår så det kändes bra :)

Gick även med Rullan men hon töntade sig och var bara jobbig.

Longerade sedan Bellan och det var hon verkligen helt underbart bra på
lyssnade på minsta lilla och var Så duktig :D

Skulle sedan longera Rullan men även här var hon för jobbig -.-
Lyssnade inte alls så bestämde mig för att tömköra henne men eftersom
jag aldrig har gjort det med henne innan så ville jag att Ida skulle
hålla henne i ett grimskaft så vi fick känna på det.
Men hepp gick inte alls, hon var bara jobbig och lyssnade inte alls.

Menmen Bella älskling var underbar som vanlig :D

Pussen<3

Längtar tills jag kan rida igen :D (får nog bli ett pass imorgon efterskolan)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0