Hey sexy boy set me free

Hej på er! 

Nu är jag tillbaka från tandläkaren och affären. 

Allt gick bra hos tandläkaren, visade sig att jag har väldigt smala och djupa skåror i mina innersta tänder så jag måste byta teknik för att komma åt och borsta där, första gånger jag får höra det och jag har ju gått till tandläkaren hur många gånger som helst innan så jag fattar inte att det tog så långt tid för dem att upptäcka det? 

Vi pratade även mycket om min käke och från och med nu får jag aldrig mer tugga tuggumi. Alltså, jag får aldrig mer i hela mitt liv ha ett tuggumi i munnen. 
Varken min käke eller tänder håller för det så frågan är ju hur långt tid det dröjer innan dem inte hållet för vanlig mat... 

Ja, att handla mat gick ju bra ;) 
Köpte en en jätte snygg dekoration inne på blomsterjätten som jag skall visa er senare. 

Nu skall jag plugga tills maten är klar, puss 


Fotograf: Emma Palmgren 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0