Lördagen den 30/4-11

Japp, nu ska vi se var jag ska börja någonstans...

Blev att väcka Anna och Natalie ganska tidigt, blev att
ta på sig, äta frukost och sedan gå ut till bussen.

Gick av vid nordstan där vi gick in i en kiosk för dem
från Martinique ville köpa kort på Gbg.

Vet inte hur många vi va men många va vi
så vi stod och trängdes där i den lilla kiosken alla tjejer.
Slutade med att butiksbiträdet (som var den ända killen)
tittade på mig och sa "Så många snygga tjejer så jag tror jag svimmar"
Då kände jag att det var dags att gå ;)

Gick och shoppade i Nordstan i några timmar och va väll... Äh det va inte
så specielt, har varit där så många gånger så tröttnade efter första halvtimmen ^^

Sedan åt vi på en "resturang" som heter Paprika eller något sådant, som jag
absolut rekomenderar! (Y)

Tog sedan spårvagnen till Liseberg :D

Det var inte alls mycket folk på Liseberg så det var riktigt skönt,
bra väder var det dessutom :)

Åkte i stortsätt allt som vanligt tror jag ;P

Och hade tänkt skriva om den nya:

Seriöst så trodde jag att den skulle vara myycket läskigare, tycker tilloch med att
höjdskräcken är läskigare ;P

När jag trodde att vi var högst upp så var det mer än halva kvar så visst
det var ju lite läskigt, tanken som gick i mitt huvud då va ju "Varför varför gör jag det här?!"
Men det gick över.

Det som gjorde att den inte var så läskig enligt mig var att den inte stannade
så länge längst upp. Höjdskräcken stannar längst upp så man hinner bli nervös men
inte denna.

Dock så kittlas ju det bara i magen första biten på höjdskräcken, medans
Atmosfear bara går snabbare och snabbare så det kittlas hela tiden :D 

Åkte Flumride med Bella, Johanna, Bea och Matilda.
Och det var inte så smart...

HELA jag var blöt, det fanns inte en ända torr fläck på mig -.-
Gick och frös resten av dagen, men roligt var det iallafall :)

Så var min lördag :D

Pussen<3

Grattis till den som orkade läsa allt (Y) En STOR applåd till dig! (A)

Bilder kommer senare.


Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

WOHOO ! En STOR applåd till mig :D ;)

2011-05-04 @ 20:55:02
URL: http://emmapaalmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0