Nu äntligen hinner jag

Hej på er, nu va det ett tag sedan ;)

Har inte hunnit sitta vid datan längre än små
stunder och då har jag inte orkat sitta här.

Nu har Natalie duschat och jag har plockat fram
frukosten :)

Idag blir det en rundtur i Sätila, visa kyrkan och
gå ner till stranden.
Och sedan spela innebandy -.-

Kan skriva om vad vi har gjort alla dagar nu
när jag ändå har tid:

Fredag: På fredagen kom dem till mig, efter skolan
så hoppade dem studsmatta och gungade ;)

Sedan grillade vi och som tur va så smsade Oskar och undrade
om vi ville komma till honom och Sophie och självklart ville vi det :)

Blev att dem hoppade studsmatta och sedan gick vi in,
jag och Oskar gjorde pizza medans dem andra tre bara tittade på
men roligt var det :D

Vi tittade på den sista Harry potter filmen undertiden vi åt men slutade
med att alla förutom jag och Oskar sov i soffan ;)

Skriver om lördagen nästa gång jag har tid för det är mycket att skriva om ;P

Nu sticker vi snart till skolan men ska försöka hinna blogga en gång till :)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0