Please don't tear this apart

Hejhallå igen :)

Nu är jag klar med So:n (Y)
Har varit ute hos hästarna så nu ska jag väll
gå och dejta min lilla kudde ;)

Fick dock veta att det inte blir något prov imorgon
för en utav dem som skulle bedömm (eller vad man nu ska säga)
är sjuk och en annan var upptagen på förmiddagen så då var det bara
en som kunde och då tyckte dem det var onödigt om ändå inte alla
kunde vara med och titta...

Så är lite sur över det, hade faktiskt sett fram emot det, visa vad
jag går för och se vilka mer som har valt samma roliga linje som jag ;)

Men, nu blir det skola som vanligt imorgon -.- TACK för det ...

Hörs imorgon , förhoppningsvis (A)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0