Söndag

Ja då är det söndag idag då, känns dock
som lördag så det är ju toppen att vi är
lediga imorgon med :D

Igår så kom Jenny till mig, Malin och Lena så
vi tittade på film och åt massa god choklad (A)

Idag så har jag bara tagit det lugnt, känner mig inte
så bra... har ont i halsen och magen.

Åkte med Mamma och Ida till Visko och köpte skor :D

Blev ett par skor som jag ska ha på 9:ornas fest och
skolavslutningen, ett par skor till Ida ,ett par till Pappa och
två par till mig och Malin (Y)
Blev grymt nöjd! :D Kan visa bilder sedan om ni vill?


- Fick dock världens sorgligaste och hemskaste besked, visst
kunde varit värre men detta räcker gott och väl...
Kunde gått 100 gånger värre och hade inte ambulansen kommit
så fort hade du världens bästa varit död nu :( <3

Pussen <3


Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Kamera: Nikon D40
Modell: Cazper


Kommentarer
Anonym

Ja , lägg upp bilder på dina skor ! :)

2011-05-23 @ 15:34:23
Hanna

vad har hänt :O

2011-05-23 @ 22:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0