Söndagen den 01/05-11

Nästan precis när jag, Anna och Natalie hade vaknat
så smsade Oskar och frågade om vi ville med och shoppa
i Borås och självklart ville vi det :)
Jag gick med Anna, Natalie och Sophie medans Oskar fick gå ensam (A)
Sophie köpte Massa saker medans jag bara köpte en klänning som
jag ska ha på 9ornas fest :D (bild kommer senare)
Åkte hem och då blev det fix och trix och sedan vid 4 åkte vi
till Lygnevi där vi mötte alla andra :D
Grillade korv och hade det jätte mysigt, tre från England badade tilloch med :o
Spelade kubb och fotboll (Y)
Toppen roligt var det och bilder kommer så fort jag tömt kameran :)
Klänningen som jag köpte på Jc som jag ska ha på festen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0