All the things you said, they were never true

Hej!

Känns som att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare men ni får stå ut :p

Kom hem från Erika för en stund sedan, vi åt pizza, såg på tv, gick och handlade och bara pratade :)
Riktigt härligt att umgås med Erika utanför skolan utan massa andra kompisar, och tackar så innerligt för att hon bjöd mig på pizza! :D <3

Idag på idrotten körde vi lite olika uppgifter men mestadels boxades vi, det är något jag verkligen tycker är jätte roligt så pressade mig och tyckte inte ens var jobbigt, inte förens nu börjar det känns i armarna och benen, att gå i trappan i skolan var ganska jobbigt måste jag säga ;p
Imorgon ska vi dessutom simma men det är ganska okej ändå ;)

Hade även tänkt vara ordentlig och börja träna igen, så blir nog ett kort träningspass ikväll :)

Hörs senare!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0