Ångra

Ska bli riktigt härligt med torsdag imorgon, börjar 09:40 och slutar 11:40 så otroligt skönt!

Imorgon är det dessutom taco buffé i skolan, är inte så jätte mycket för tacos men gott blir det nog ändå ;p

Hur har min dag varit då? Jo då helt okej, började bra och blev väll värre och värre egentligen...
Men skolan var bra :)

Idag lagade jag mat hemma så blev tacorullar i ugn eller vad det heter, Åh så gott säger jag bara! xP :)

Resten av min vecka/helg ser ut så här:

Torsdag: skola sedan vara med Erika antingen hos mig eller henne, beror lite på ;p

Fredag: tjejkväll hos Erika med Terese och Jenny :D

Lördag: fest!

Söndag: fixa i stallet och rida

Ha det bra!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0