Dag 1: Berätta om dig själv

Jag heter Emma Birgitta Palmgren och bor utanför Gbg i en liten by Sätila.

Bor med min pappa Anders, mamma Lena , min lille bror Alexander som är 14 år, min lilla syster som heter Malin som är 12 år och sen min minsta syster Ida som är 10 år, själv fyller jag 16 i år, och vi bor i ett trä hus med ett litet stall precis i trädgården.

Vi har 2 hästar, 10 katter, 1 hund och 1 kanin :)

Ja finns väll inte så mycket mer viktigt att skriva som inte har en egen dag... Som tex vad jag går för gymnasium och vad jag gör på helgerna m.m

Annars så får jag helt enkelt skriva ett till inlägg om det om jag kommer på något mer :p

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0