Drömmar är det ditt hjärta vill ha men inte kan få

Nu ska jag sova!

Är inte direkt särskilt trött men måste sova, ska upp 07:45 imorgon så får lite sov morgon iallafall , hehe ;)

Det är väldigt svårt att förklara men ibland (oftast när jag sover eller ska sova) får jag sådan kramp i (Alltid) höger vad att jag bara vill börja gråta, igår antingen att jag vaknade av det eller att jag aldrig hann somna helt så hände det.
Det höll på i ca 10 minuter och hade det inte varit så att Malin låg och sov bredvid mig hade jag nog börjat gråta och skrika, det gjorde verkligen så förbannat ont!
När jag vaknade sen på morgonen kändes det som att min vad var helt bortdomnad och det har stuckit i den hela dagen, nu börjar det även känns likadant upp i låret och mot höften :s

Har absolut ingen aning om vad det är eller varför det blir så men pappa tror att jag kan ha överansträngt höger ben/vad på något sätt.

Får bara hoppas att det går över under natten så jag inte har ont imorgon när jag ska simma, känner att jag inte vill göra det värre direkt men vill inte missa simningen... :o

Nä nu måste jag sova, börjar till och med bli trött ;p

Pussen<3

-drömmar är det ditt hjärta vill ha men inte kan få.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0