Fest

Godermorgon!

Hoppas ni sovit gott? Det har jag men ska bara blogga klart och sen somna om en stund till ;p

Igår blev en jäkligt bra kväll/natt!
Åkte till Sebbe på förfest vid 5 för vid halv 8 skulle dem ta bussen till Gbg och gå på krogen eftersom Sebbe fyllde 19 i måndags, grattis!
Så jag, Jenny och Terese var iallafall med på förfesten och hade väldigt trevligt.

När dem andra gick till bussen kom pappa och hämtade mig, Simon, Terese och Jenny och så fortsatte festen hemma hos mig lite smått spontant :)

Vi var inte många alls men det var faktiskt väldigt roligt att kunna prata med alla, det var lugnt och skönt och jag kunde ta det lugnt och också ha roligt, mamma, pappa och alla syskon var på övervåningen så det var ju ingen fara :p

Vid 3 åkte alla hem förutom Calle och Daniel som satte sig i soffan och pratade med mig och Jenny som sover över här, så ja min kväll var B Ä S T !

Nu ska jag ta och sova en stund till :)

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0