I can wait for you

God morgon, god morgon!

Gårdagen blev ganska bra faktiskt ;)
Va bara i skolan på morgonen, på matten, handlade sedan och gick efter det tillbaka till skolan för att prata med någon lärare på Barn och fritid, gick pratat med en lärare och allt låter kanon!
Iallafall jag var helt inställd på att alla lediga sekunder denna helgen skulle gå till att plugga, men icke.
Lärarna tyckte att vi skulle strunta i allt vi missat för tillfället och fokusera på det dem håller på med nu :)

Kom hem från skolan 11:20 och då blev det att sova en pytte stund undertiden som jag väntade på att Jenny skulle komma hem.

15:20 blev jag hämtad av Jenny, åkte hem till henne och bara hade det bra, efter det blev det Friskis och Svettis med Jenny, Erika och Terese som bara tittade på.
Kunde inte alla steg men gjorde så gott jag kunde och det känns i kroppen idag kan jag säga (a) men då har det gjort nytta iallafall :)

Idag ska jag, Erika och Jenny till Terese på tjejkväll vilket kommer bli kanon!
Laga mat och äta massa gott, Härligt. Älskar er tjejer! <3

Nä nu ska jag väll äta lite frukost skulle jag kunna tro.

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0