Mysigt

Hejsan :)

Förlåt för dålig uppdatering igår men hade fullt upp, förklarar mer sen! ;p

Nu har jag nästan precis vaknat, har tagit på mig en utan mammas mysiga koftor, leggings och mysiga strumpor och ska snart fixa risgrynsgröt :D
Väldigt mysigt tycker iallafall jag :p

Idag är alla som går på marks gymnasium lediga vilket betyder att det bara är jag och pappa hemma idag, så har tänkt baka lite julgodis och om jag orkar så ska jag julpynta lite :)

Om vädret skulle vilja vara så snäll och sluta regna så blir det en ridtur senare men det återstår att se..

Idag vid 15:30 blir det afro dans med Terese och Elin (?) :D ska bli riktigt kul!

Hörs senare!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0