När man gråter av lycka



Ja, jag har faktiskt en riktigt bra anledning till
varför jag inte bloggat på ett tag, har bara legat i
min säng, sovit, och bara deppat.
Mått skit helt enkelt av massa privata grejer som hänt.

Men nu håller allt på och vänder!

Erika ringde nämligen för en stund sen och sa att hennes pappa hade ringt
och klagat på rektorn så på måndag byter jag och Erika till Barn och Fritid! :D
WOOHO!

Går inte att förklara med ord vad jag känt och gått igenom dem här senaste
dagarna, panik, rädsla, sorg, besvikelse, hopp, och nu äntligen LYCKA!

Nu ska jag och Malin se på film, bloggar sen när jag har tid :)

PuSsEn<3


Kommentarer
julia hellgren

Du är jätte fin i din lugg! :D

+ älskar att ni börjat i BF! :D

2011-11-14 @ 19:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0