Om igår

Ja, här har ni min förklaring till varför jag inte bloggade igår:

Skulle gått upp kvart över 8 men 20 i 8 väcker mamma mig och undrar vart nässprejen är och jo ofta jag har koll på vart det är ;s

Första lektionen var det simning, så jävla jobbigt var det!
Jag älskar ju att simma så jag tyckte ju att det var roligt men aj vad ont i låren man fick xP
Var livräddning och kondition nämligen :p

Efter det var det matte prov, gick skit dåligt men får hoppas att jag klarar det...

Åkte efter det hem med 12:44 bussen, var hemma i en timme och packade min väska och tog 14:13 bussen tillbaka till skolan, satt med Terese och Jenny i skolan till 17:00 då vi åkte till Corpus för att träna zumba :)

Gick och joggade på band i en kvart och gick någon annan maskin i ca 5 minuter som uppvärmning och sen var det dags.
Var riktigt roligt och väldigt väldigt jobbigt, eller... Har ju inte träningsvärk idag men svettades otroligt mycket igår ;p

När det var slut vid 7 åkte jag med Jenny hem, duschade hos henne och åkte efter det till Clara med Catrin, Terese och Jenny, satt och körde jag har aldrig... leken i stort sätt hela tiden men tittade även på massa roliga klipp på youtube ;)

När jag kom hem vid 24:00 var jag så trött så blev att gå och lägga sig med än gång, så där ja, därför bloggade inte jag igår! :)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0