Remind me of you

Hejsan.

Åh vilken hemsk dag, eller a dagen har gått fort och fick sluta ca 2 timmar tidigare men har varit på ett hemsk humör hela dagen :( hoppas inte det har märkts på mig i skolan bara!

Har iallafall väldigt ont i halsen och huvudet, och känner inte för att göra något alls, vill bara ligga i min säng under mitt täcke och halv sova. Mmhh så skönt...

Imorgon har vi simning första lektionen sen matte prov och efter det slutar jag!
Får se hur det blir imorgon men drar iallafall till Terese när hon och Jenny slutar skolan och den drar vi på zumba träning! Woho, längtar!
Får däremot se om jag kanske väntar i skolan på Jenny och Terese, behöver handla m.m och blir jätte krångligt med bussar om jag ska hem imellan... Jäjä får prata med mamma om det sen :p

Nu ska jag hjälpa till med maten , hörs sen .

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0