Rolig fakta

Här kommer lite rolig/intressant info om mig som ni inte kommer fatta att ni kunnat leva utan att veta, efter detta kommer ni vara så mycket visare ;)

1. Jag har cp fötter, dem minsta skor jag har hemma har storlek 34, mina träningsskor har storlek 36 1/2, så har skor mellan storlekarna 34-38.

2. Jag hatar att titta folk i ögonen när jag pratar med dem, men börjar bli bättre på det nu.

3. När Alexander och jag var små fick vi titta på när våran granne Kalle dödade deras höns och tuppar, sedan köpte vi varsin leksaks (gossedjur från Ikea) tupp som vi dödade, vi lekte att vi bröt nacken på dem, doppade dem i tunnor med varmt och kallt vatten m.m
Ja sån bra uppväxt har jag...

4. Jag hatar att ringa folk, tänkte skriva prata i telefon men det älskar jag ju, det är bara att ringa folk som jag avskyr.
Framförallt folk jag inte känner, folk jag aldrig pratat i telefon med innan och vuxna.

5. Jag har redan börjat planera vad jag ska köpa sen när jag får hela mitt studiebidrag i Januari. Tränings kort på Friskis och Svettis, tränings byxor, jeans och kamera objektiv är bara några av sakerna som står på listan.

6. Jag hatar att tänka på offentliga platser för jag är rädd att folk kan läsa mina tankar (Det har inget med tex Twilight att göra), så jag tänker aldrig illa eller bra om personer i närheten för jag är rädd att dem kan läsa/höra vad jag tycker om dem.

7. På måndag ska jag byta från Estetik och media till Barn och fritid, vilket gör att jag inte är lika glad över att det är helg som jag brukar va.

8. När jag var liten va min bästa kompis Jenny som även idag är en av mina bästa vänner, vi bor 2 km från varandra så vi brukade gå eller cykla till varandra och då möttes vi alltid på halva vägen.
Precis där i mitten ligger det en gammal skolan, alltså två helt öde trä hus som ser väldigt läskiga ut.
En dag bestämde jag mig för att skrämma Jenny att det bodde en hemsk häxa där som kidnappade barn och när man gick förbi brukade hon stå uppe i fönster och titta ut på en. Dessvärre skrämde jag ju självklart upp mig själv också -.-
Så vi bytte "mitten" ställe och sprang eller cyklade alltid super fort förbi där.
Men, jag är seriöst fortfarande rädd för att gå förbi där, jag vet ju att det inte bor en häxa där eftersom jag har ju bara hittat på det men det håller i sig och det har helt enkelt blivit en vana att gå snabbare förbi där.
Helt sjukt vad ens fantasi kan sätta spår...

9. Jag påverkas alldeles för mycket av vad jag tror att andra tycker om mig, det behöver inte ens vara sant och dem behöver inte ens tycka så om mig men så länge jag tror att dem gör det så påverkas jag av det så fort jag gör något.

Ja det var lite rolig fakta, kommer jag på mer så skriver jag ett till inlägg ;)

Pussen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0