Solnedgång

Nu är jag äntligen på väg hem från skolan, slutade för en timma sen men missade bussen med några minuter så satt och väntade på denna bussen med Erika vilket inte var så hemskt ändå.

Första dagen i BF1 har varit riktigt bra, hänt lite saker under dagen som inte varit roliga alls men om man tänker bort dem och bara tänker på skolan har det varit väldigt bra.
Trivs redan i klassen och tror verkligen att jag kommer trivas och kunna utvecklas i framtiden med.

Som sagt så sitter jag på bussen hem, det håller redan på och skymmer så himlen är både blå, rosa och gul, mysigt på ett sett men känns ännu mer nu att dagarna bara går åt till skolan.
Jag menar, när det är mörkt både när man går och kommer hem från skolan är det ju bara deprimerande!

Får se lite vad som blir av resten av min dag, är konsert i skolan 18:30 så funderar på att dra med mamma och pappa och titta... Kanske även Jenny och Terese har lust att följa med?

Efter det blir det nog att vara med tjejerna och ta hand om våran älskade Erika. Låter helt fel men menar självklart att vi ska finnas där för henne och vara så bra vänner vi bara kan.
Blir kanske att sova över och äta god mat m.m
Men det får ni veta mer om senare när jag vet mer ;p

Jaja nu har ni väll tröttnat på mitt tjat så vi hörs senare istället!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0