Strömavbrott

God morgon kära ni!

Nu har vi äntligen fått tillbaka strömmen, så nu kan jag ladda min mobil igen ;)

Har varit utan ström sen kanske halv 7 igår och den kom nu vid 13:00 , Härligt! -.-

Och jag vet att ni kommer bli så avundsjuka när jag berättar vad det blev för mat igår, vi äter nämligen mat mellan 18:00-19:00, så när strömmen gick igår stod potatisgratäng i ugnen, såsen var klar, grönsakerna var klara men vi hade inte hunnit steka köttet.
Så det vi åt igår va : halv klar potatisgratäng, halv varm sås och grönsaker ;)

Jag blev väldigt mätt men jätte gott kan jag ju inte säga att det var :p

Idag är jag hemma från skolan, har världens mensvärk och mår jätte illa, hoppas bara jag får träna afrodans ikväll!..

Men vi hörs senare!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0