Tell me you love me

Tjenare!

Just nu är jag nere i stallet, har precis kommit tillbaka efter den bästa ridturen någonsin!
Red i mörkret och det gick jätte bra!

Hon fokuserade verkligen på mig och på att jobba och inte på allt runt om kring oss, jag hatar verkligen att rida inför folk så det var skönt att rida i mörkret för då kunde ingen bil som körde förbi se oss vilket gjorde att jag kunde tänka bort folks blickar och även jag bara fokusera på att rida Bella ordentligt!

Idag var andra gången hon gick att ställa igenom i båda varven, hon brukar vara jätte stel i höger varv men idag släppte det efter några volter, halter och bakdelsvändningar, vilket var väldigt skönt.
Hon sökte sig även neråt och jobbade på riktigt ordentligt med ryggen och bakbenen, en stor förbättring!

Hon reagerade inte på något alls, såg inga fantasi spöken och var ovanligt lugn.

Min lilla ängel blir bara bättre och bättre och jag blir bara mer och mer säkrare i min ridning, men det som faktiskt är viktigast är att vi bara blir säkrare och säkrare tillsammans.

Hörs senare!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0