Tre

Nu ligger jag, Malin och Lena här och ska sova vilken minut som helst tänkte bara uppdatera er lite först ;p

Längtar väldigt mycket till imorgon och här ska ni få veta varför, börjar skolan 10:25 och slutar 11:40 vilket betyder att jag bara har en lektion!
Tar 330 bussen som går 11:44 och är hemma vid 12:20 då ska jag byta om och sedan rida :)

Har bestämt att jag ska rida lite små hopp så pappa ska vara med och hjälpa till med höjder m.m efter det blir det ett härligt pass i kohagen och sen ska pappa och jag vänja Bella vid longeringsspöt som Bella av någon anledning är liv rädd för. Så längtar väldigt mycket!

Hörs imorgon, puss <3



Kommentarer
svar från det du skrev på min blogg

Tack Emma! Det betyder så mycket, du anar inte! Vet inte vad jag skulle göra göra utan dig och alla mina andra vänner! Ni rockar verkligen järnet! Älskar dig! <3

2011-11-22 @ 09:22:50
jenny som skrev ;P

2011-11-22 @ 09:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0