Det är som det ska vara igen

Hej på er kära bloggläsare ;) Förlåt men har inte haft lust eller tid att blogga. I fredags så var det ett år sedan Batman blev dödad och va hos Terese på kvällen därför jag inte bloggade då. I lördags så var Bella sjuk , Blev att ta han om henne och som tur är så blev hon bara bättre och bättre, vid 5 åkte jag till Terese, fixade oss och sedan blev det FEST! En rolig kväll med härligt folk, hela 31 stycken faktiskt om man ska vara exakt ;p Sov hos Terese, så städade och fixade innan jag och Jenny åkte hem vid 2. Nu har jag varit ute och promenerat med Spyker så snart blir det mat och efter det ska jag träna. Hörs så fort jag orkar ;) Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0