Didn't last forever

Hej på er!

Blev att vara hemma från skolan idag, hade
matte prov på morgonen och kände inte för att
gå till skolan och göra ett dåligt prov när jag isället
kan göra provet efter lovet och har hunnit plugga till
dess.

Så har legat i min sköna säng och sovit till klockan 12,
snart kommer massa syskon och kompisar hem så
får passa på att ha datan nu när bara jag och pappa är
hemma :P

Vid 5-6 ikväll åker jag till Terese med Jenny, blir att vräka
i oss godis (köpte godis för 127 kr igår) äta god mat och självklart
se gå skräck film, efter det sover Jenny hos mig och imorgon åker
jag och Jenny till min kära kusin Julia i några dagar.
Får se när vi kommer hem, men ni lär ju märka :)

Hörs senare!

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0