I will miss you



Hejhej på er!

Idag har jag varit riktigt sjukt duktigt (Y)

Först en power walk/spring/gå runda med Spyker och Malin.

När jag va nästan hemma skrev Jenny att Terese va på väg så
blev att springa som en galning hem, slita av mig kläderna och
byta om.

När dem kom så hade jag sport bh och jogging på mig och var väldigt
svettig så fick lite lätt panik där :P

Åkte iallafall till Borås med Jimmi (som körde) terese och jenny :D
Tittade i affärer och bara hade det grymt ;)

Nu har jag tränat, känns riktigt gött i kroppen kan jag säga...
Duschat och eftersom jag är sjuk så kände jag för att göra mig riktigt
fräsch , så rakade benen och målade tå naglarna och finger naglarna.

Nu ska jag bara blogga klart och sedan sova :)

Imorgon efter skolan ska jag och pappa åka och köpa hårfärg till mig
men mer om det imorgon ;P

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0