Livet är en fest

God kväll god kväll på er! Kommer låta helt sjukt men fick ett riktigt sug efter bacon och när det då visade sig att vi hade ett paket i frysen kunde jag inte låta bli att steka det till mig och ida, känner mig dock väldigt fet och äcklig efteråt mem eftersom jag tränat ducktigt nu så var det faktiskt värt det ;p Viktig information, eller hur? Har förövrigt världens träningsvärk i rumpan, känner av lite i magen, låren och vaderna men inte lika mycket som i rumpan x) haha! Hoppas veckan går fort, för med mina planer och förväntningar över helgen så skulle jag kunna döda för att få helg imorgon ;) okej, det lät hemskt, men nästan iallafall :p Nu ska jag sova så jag är pigg och glad imorgon igen :) Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0