Regn

God morgon på er!

Va ett tag sedan jag bloggade nu , men jag lever iallafall ;)
Allt känns bättre nu och jag är faktiskt ganska glad :)

Har massa bilder på mobilen som jag ska försöka lägga upp på bloggen så fort jag har tid.

Igår efter skolan fixade jag Bella och sedan red jag upp i skogen och red ett riktigt
ordentligt skritt pass i kohagen, blev mycket volter och serpentiner även mycket
tempoväxlingar :)
Är både stolt över mig själv och Bella då det bara var andra gången vi red ut i skogen
själva utan sällskap (a) mycket nöjd är jag :D

Idag efter skolan blir det att plugga gärnet -.-
har historia prov på fredag och ska även ha skrivit en essä till på fredag.

Imorgon ska jag ut och rida igen så uppdateringen den här veckan kommer kanske inte bli kanon.

Hörs-pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0