Spotlight

Jag lever, har bara inte orkat sätta mig ner och blogga :P

Festen i lördags va helt kanon, träffade massa trevligt folk
och vi blev väll runt 50-55 stycken.
Jaja, roligt va det iallafall.

Är så trött så allt bara tickar på helt enkelt, är väll
nästan bara i skolan som jag är vaken, hemma går jag bara
runt och orkar inte äns tänka.

Men snart är det lov!

Hade idrotts prov idag och tror faktiskt att det gick bra,
till imorgon har vi Foto prov och 5-10 engelska glosor (som jag kom på att
jag glömde i skolan..) och till på fredag har vi ett stort matte prov och ska
ha skrivit en essä. Woho Älskar skolan!

Nu ska jag fixa sallad och sedan äta och efter det är det plugg som gäller.

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0