Don't cry like a bitch when you feel the pain

Hejhej :)

Förlåt för dålig uppdatering (A)

Men har inte haft tid att blogga.

I fredags så var Jag, Jenny och Terese i gbg som sagt,
Jenny va cp som vanligt :P
Träffade även Julia på Backaplan och sedan åkte vi med henne hem,
åt lite gott, hon spelade och sjöng sin egen skrivna låt och sedan åkte vi hem.

I lördags var det fest hos Mikael, så jag Jenny, Terese och Amalie åkte dit.
Riktigt roligt faktiskt!

I söndags blev det att rida en tur på ca 3 timmar kanske, så nöjd
över min lilla sötnos! :D

Efter det kom Jenny och Terese hit så tittade vi på film och pratade om
lördagen.

Denna veckan har gått otroligt fort, redan onsdag ju :o

Jag är riktigt glad och lycklig, är dock vrål förkyld så det gör mig lite depp...

Hörs senare, så fort jag orkar :P

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0