I understand now

Hej hej :D

Shit vilken toppen helg det varit!

Lördag förmiddag så var det ju kalas för Ida,
dock kom ju bara Mormor, Morfar och Lena då
Lisa va sjuk.

Fixade mig, plattade håret m.m och sedan åkte
jag och Jenny till Terese där hennes syster hade fest.
Började trevligt och slutade ännu trevligare ;)
Nejdå, men var absolut inget fel på den kvällen :)

Sov till 1 idag, gick en liten promenix med Spyker
och sedan vid 4 kom Jenny och Terese, blev att äta
tårta, muffins och chips, se på film och sedan sitta och
prata om allt och inget.
Alltid skönt att prata ut, man mår så mycket bättre efter det :)

Dem åkte hem halv 9 så då satte jag mig och tittade på Idol.

Nu har jag och Pappa varit ute och matat djuren, hände en SKIT rolig
sak när vi va ute som verkligen gjorde mig lycklig (skriver det snart!)

Nu ska jag tvätta håret och sedan sova :P

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0