Lev dagen som den kommer


Katt: Cazper
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)
Kamera: Nikon D40





Idag gick jag upp klockan 6 (som vanligt)
fixade mig, åt frukost och sedan gick jag och mamma
till bussen.

Förutom att den var hos mig ca 10-15 över och den ska Åka
från mig 7 över så körde busschaffören så jävla snabbt så man
trodde man skulle dö :o

När jag kom till skolan var det Medieproduktion i ca 1timma och sedan
håltimma, lunch och efter det skulle jag åka hem för skulle till tandläkaren
kändes dock Väldigt onödigt att vara kvar i skolan så tog bussen hem vid
09:44

Väl hemma åt jag pizza, sov i några timmar och sedan körde Pappa mig
till tandläkaren.

Nu är jag hemma igen och har faktiskt lite ideér på vad jag ska blogga om ;)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0