Me and you?

Hej på er! :) Skulle bloggat tidigare men har inte orkat. Just nu sitter jag, pappa och Spyker i bilen hem, en två timmars lång tur väntar innan vi är hemma igen , och vad har vi varit på för äventyr då? Jo, pappa har (som ni kanske vet) startat ett företag som han döpt efter mig ; Meeaa-foto desigt konsult, där han tar kort och sedan gör snygga hemsidor m.m Vi har nu varit upp förbi Dingle (där vi hämtade Bella) och tagit kort och filmat på några snygga hus/fiskebodar precis vid havet med världens finaste utsikt. Min uppgift har varit att hjälpa till, att se saker från ett annat perspektiv och att hålla Spyker ;) Vi lämnade hemmet ca 20 över 7 imorse så nu är iallafall jag väldigt seg, har även fått en allergisk reaktion på ny klippt gräs (är allergisk mot pollen)så min näsa kliar, min mun är svullen och mina ögon känns extra hängiga -.- När vi kommer hem ska vi äta pizza efter det ska jag baka, Så jag tror inte uppdateringen kommer bli så jätte bra, men har faktiskt lite nyheter som jag ska skriva om så fort jag får tid . Pussen!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0