Värsta dagen i hela mitt liv

Detta är utan tvekan den värsta dagen i hela mitt liv! -.-

Är otroligt sjuk och dagen är hemsk!

Började med en dryg engelska lektion där vi fick sluta en
halv timme tidigare bara för att läraren inte har något mer vi
kan göra.

Sedan väntade en 2,5 timmas lång fotografisk bild vilket vi fasade
för men då visade det sig att läraren var sjuk , så där satt vi i mer än en
timme i lektionssalen och gjorde inget alls, jag hade damp och sprang runt
och var helt galen bara för att jag hade så tråkigt.

När vi slutade åt vi mat, gick sedan till Kinna där vi gick in i alla affärer vi
kunde hitta, jag var så törstig så jag trodde jag skulle dö men tog självklart
inte med pengar då jag var säker på att jag inte skulle vilja köpa något.

Så efter 20 minuters väntan så hoppade vi på tåget och gick av vid skolan,
jag köpte en dricka och Erika lämnade tillbaka böcker.

Nu då?
Jo nu har vi studietid utan lärare eftersom hon är sjuk -.-

Hade ABSOLUT åkt hem om det inte varit för den där jäkla Historia lektionen i
slutet av dagen som jag inte vill missa.

Mitt Liv Suger just nu!

Skulle bara vilja lägga mig på golvet och dö och gråta ... men tror inte det vore
så bra då vi är i Infoteket.

Min dag detta, och jag hoppas att ni haft en bättre dag än vad jag har.

Pussen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0