You want to know how to make me smile

God morgon på er!

Vaknade kanske 11 men låg kvar i sängen och
gosade med Spyker, härlig morgon.

Mår faktiskt bättre än igår så det är Väldigt skönt!

Mamma och Pappa är och handlar så jag sitter själv
här hemma och knarkar Moves Like Jagger och självklart
passar jag på att sjunga med så högt jag kan :P

Seriöst tänk att det är helg igen :o
Veckorna går ju i super fart, inte för att det är något att klaga på
men har verkligen inget inplanerat denna helgen så...
känns ju på något sätt onödigt ;)
Är ju sjuk också så kan inte göra särskilt mycket.

Jag håller på att ladda över 600 bilder och 34 videor från mobilen,
tar ganska lång tid , men så fort det är klart kommer det komma upp
massa bilder! :)

PUSSEN<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0