Bio tips

Jag älskar att gå på bio men det är väldigt sällan som det går filmer som jag verkligen vill se och är villig att lägga pengar på för att bara få se en gång, men nu kommer det Två filmer som jag SKA se!

The Lucky one och Älska mig igen, båda verkar sjukt bra och är verkligen typiska "Emma filmer" båda två.

The Lucky one handlar om Logan (Zac Efron) en vilsen soldat som återvänder från krig i Irak utan mål och drömmar, han bestämmer sig för att leta reda på kvinnan vars bild räddade hans liv. Han hittar henne och de utvecklar en vänskap som tillslut blir mer än så, men som i alla filmer är deras liv komplicerade och de går igenom svåra prövningar, frågan är bara om deras kärlek är stark nog?

Älska mig igen handlar om Leo (Channing Tatum) och hans fru Paige som båda två en natt är med i en bilolycka. Leo klarar sig men Paige hamnar i koma, när hon sedan vaknar upp är deras tid tillsammans som bortblåst, allt hon minns är när hon fortfarande var förlovad med Jeremy som självklar fortfarande har ett gott öga till henne.
Leo inser att Paige minne inte kommer komma tillbaka och bestämmer sig för att göra Allt i sin makt för att få henne att älska honom igen.

The Lucky one har premiär nu på fredag alltså den 27 april och Älska mig igen har premiär den 4 maj.

Tänkte bara tipsa er om dem då jag själv som sagt tycket dem verkar riktigt bra :)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0