Broken hearted

Nu är jag precis hemkommen!

Blev även en tur till mormor och morfar där även morbror var, vi fikade och bara pratade och sedan åkte vi vidare och köpte mat.

Tittade även vart ridgymnasiet ligger, så jag vet vart jag ska gå av bussen m.m om/när jag kommer in ;)

Idag blir det extra god middag, nämligen bakpotatis och fläskfilé, mums!

För övrigt har vi fått tre små katt ungar idag. Zara som är den ända honan av 7 katter fick idag katt ungar, två stycken dog tyvärr men det är iallafall 3 st kvar :) Två orange och en svart vit blev det, får även hoppas på att någon är hona då Alla Zara's katt ungar har varit hanar :s

Nu har jag tänkt slappa lite, hörs senare <3



Kommentarer
Anonym

Ska du börja på ridgymnasium??:) går du inte redan en annan linje?:)

2012-04-28 @ 16:58:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0