Fånig fakta

1. Jag har väldigt svårt att lite på folk men när jag väl gör det litar jag på dem till 100% och blir då Alltid sårad.

2. Jag älskar broccoli, det är det godaste som finns!

3. Jag har ingen favorit färg utan älskar alla ljusa färger, ljus grönt, ljus blått, ljus rosa <3

4. Jag har väldigt lätt att gråta, till filmer, böcker m.m

5. Jag tycker att piano är ett riktigt vackert instrument, och jag skulle väldigt gärna vilja lära mig spela

6. Mina favorit citat just nu är: "Du kan aldrig planera framtiden med hjälp av det förflutna"

Och "Vill du ha min framtid spelar mitt förflutna ingen roll"

Och "Don't judge me by my past i don't live there anymore"

Och det sista "En falsk vän är värre än en ovän"

7. Jag vill ha långt hår, ge mig långt och lockigt hår, Nu.

8. Jag tittar just nu på "The last song"

9. Jag längtar inte till helger och lov längre, jag har helt enkelt inget att se fram emot.

10. Min Hampus är den bästa som finns<3

11. Jag tror inte på rykten, isåfall hade jag varit helt ensam.

12. Jag blir hellre sårad av sanningen än att folk ljuger för mig.

13. Just nu är jag sårad, ledsen, besviken och förbannad, men också lycklig.



Kommentarer
ami

det står att du vill lära dig piano, då borde du testa på det. Det är jätte roligt och låter väldigt vackert när man spelar :)

2012-04-04 @ 11:32:43
URL: http://silverlady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0