Lite nytt på gång


Bild från i vintras
Fotograf: Emma Palmgren (Jag)




Har lite planer just nu som kommer göra att det blir stora
ändringar i mitt liv.
Längtar som tusan och vill verkligen göra detta!

På måndag ska jag börja fixa, prata med folk och mejla runt lite,
vill verkligen det här så måste börja planera nu med än gång :)

Vet inte om jag ska berätta om det här på bloggen än men kan säga att
jag ska börja ta hand om mig själv och göra det som känns rätt för mig!
Vem vet jag kanske skriver ett inlägg och berättar senare idag men just nu känns det
bäst att vänta lite..

Återkommer med mer info så fort jag känner att ni får veta ;)
Än så länge är det bara familjen som vet och dem stöttar mig fullt ut.

Puss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0