Queen

Resten av jobbdagen gick jätte bra, plus all promenad på jobbet så började jag gå hem, gick/sprang/joggade någon km innan jag mötte pappa som hämtade mig.
Hade jag haft bättre skor och inte stora kängor och bättre jacka hade jag sprungit hela vägen hem men var lite klumpigt med den klädseln jag hade :p

Imorgon skulle jag egentligen behöva åka in till Göteborg, senast jag var där blev det något fel så Cubus har dragit pengar två gånger, så ska fixa det för att sedan titta runt efter någon snygg blus/tunika, men sen har jag och Julia (kusin) planer på att ta en fika någon dag så funderar på att passa på då.. Äh ni lär ju märka ;)

Ska svara på lite kommentarer och försöka komma på lite roligt att blogga om, så vi hörs senare!

Puss.

Bild: En av valparna som är på jobbet, så söt (a)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0