Shout it out

God morgon på er!

Bloggningen igår blev lite dryg men resten av eftermiddagen och kvällen hjälptes vi alla åt i trädgården och fixade, rensade i landen och fixade Tres (min kanin) ute bur så nu har hon en hel gård att hoppa om kring i ;)

Vi grillade även hamburgare och satt ute och åt, blev väldigt mysigt :)

Har glömt säga det, men i lördags när jag vaknade hade min högra sida på halsen svullnat upp och gjorde så att jag knappt kunde röra huvudet för att det gjorde så ont, räckte att jag bara pillade på det så gjorde det fruktansvärt ont, iallafall så är det fortfarande kvar, har inte riktigt lika ont men ont gör det.
Har ingen aning om vad det är heller...
Är därför hemma från skolan idag, då det är jobbigt att andas och en liten fel rörelse så gör det Sjukt ont.

Blir ingen Pw än utan vi tar det lite senare idag ;p

Puss<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0