Svar på kommentar:

Kommentar: Ska du börja på ridgymnasium??:) går du inte redan en annan linje?:)

Svar: Jajemen, det stämmer :) ansökan är inskickad och så fort jag får besked om att jag kommit in så börjar jag på Sveriges ridgymnasium i Kungsbacka.
Jo, just nu går jag Barn och fritid, linjen i sig är jätte bra och klassen med men jag känner inte att jag har hittar så rätt så att jag kommer orka med skolan fram till studenten :)

Jag trodde att det skulle känna konstigt att gå med dem som är ett år yngre, men just nu känns det som en lättnad - vet inte riktigt varför, men antar att det är för att jag får börja om från början och inte så mycket med åldern att göra.
Men jag är nöjd med mitt val och vill bara börja där Nu! :)

Kram



Kommentarer
Anonym

Va kul!:)

2012-04-28 @ 22:58:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0