Svar:

Fick en kommentar så tänkte bara svara på den innan jag ska sova :)

"vart jobbar du?:)
och ska du köpa en ny häst?:("

Svar: Jag jobbar på Härkila kennel :)
Vet inte varför du skrev ledsen gubbe, men, nej inte än på ett tag. Efter allt med Bella och all skit jag fick ta så har häst intresset svalnat ganska rejält...
Sen har jag nu väldigt svårt att lita på annonserna och på ägarna, ska jag köpa häst nu så ska det vara av någon jag känner eller av någon som är pålitlig.

Sen så saknar jag att ha en häst något otroligt mycket, fast då saknar jag ju en frisk häst som jag kan träna och möjligtvis tävla lite med.
Sen skulle jag nog inte ta och köpa mig en häst utan en d-ponny alternativt liten häst, varför vet jag inte, men jag är sugen på något mindre.


Puss<3



Kommentarer
gry

Påstår du att vi gav er en sjuk häst? Bella var då aldrig sjuk när hon stöd hos oss. Om hon nu var så sjuk varför inte lämna tillbaka henne då istället för att snacka skit om oss. VARFÖR fick vi bara höra att allt var bra när det helt klart inte var det!

2012-04-08 @ 01:52:11
Anonym

Din blogg är super fin!! Jag läser den varje dag:)

Hoppas att det löser sig med hästgrejjen!:)



En fråga; vem är Lena, din syrra?:)



Kram!

2012-04-09 @ 14:00:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0